Ayung river raften - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Antoin Gerwen - WaarBenJij.nu Ayung river raften - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Antoin Gerwen - WaarBenJij.nu

Ayung river raften

Blijf op de hoogte en volg Antoin

12 Augustus 2015 | Indonesië, Ubud

Nadat we de nacht zonder gekko's en gekke gele kikkers op de kamer zijn doorgekomen, heeft Illoe ons kokkinnetje een lekker ontbijtje klaargemaakt. Vroeg uit de veren vandaag en we gaan op weg naar de Ayung rivier. Na de eerste instructie dalen we over de steile trappen af naar beneden in onze reddingsvesten en kajakhelmen. Even nog Moniek over de streep trekken, de laatste instructieoefeningen van onze raft-indo's en de tocht van 2,5 uur in 6 persoons rubberbootjes kan beginnen!
Een mooie tocht met watervalletjes en prachtige natuur met stijle rotswanden. We kunnen op sommige plekken zelfs zwemmen waar we door de woeste rivier worden meegesleurd....
Lieke hebben we aan de zorgen van Matje en Joman overgelaten en na een mooie tocht klimmen we weer naar boven voor de gezamenlijke lunch met witte rijst mihoen kip en krupuk.
Ff lekker zwemmen in onze villa, omkleden en daarna naar Ubud gereden voor een dineetje in Mulanga. Ff die Balinese rode wijn proeven!

• 12 Augustus 2015 - 22:19

Nanna:

Klinkt weer als een perfecte dag! Straks willen jullie niet meer naar huis!

• 13 Augustus 2015 - 09:55

Robert:

super gaaf !! wat jullie daar allemaal aan het doen zijn
    leuk om het een beetje te volgen.
    kun je ook al wat foto's erbij plaatsen ?